Klachten

Simpsite streeft naar 100% klanttevredenheid. Mocht je echter toch een klacht hebben dan helpt deze pagina je verder.

Het indienen van een klacht kan via de contactpagina. Onze medewerkers nemen alle klachten zeer serieus en we zullen er dan ook alles aan doen om je problemen te verhelpen. We proberen alle klachten zo snel mogelijk op te lossen. Maar in uiterste geval zullen we binnen 14 dagen antwoorden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Wachtwoord aanvragen
Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met verdere instructies
Vul alle velden in
Wachtwoord vergeten?

Nu een site maken

Site maken
Het siteadres is helaas al bezet
Doorgaan
Het siteadres is helaas al bezet